Årdal Turlag på skitur frå Mannsberg til Hjelledalen

Om Årdal Turlag

Heilt frå starten i 1973 har Årdal Turlag arbeida for å fremja friluftsliv og kjennskap til dei ulike naturområda i Årdal kommune. Føremålet til Årdal Turlag er mellom anna å merka stiar, arrangera turar, vedlikehalde og legge til rette for overnatting i Gravdalen, bygga bruer og klopper og støtte ulike natur- og miljøtiltak i kommunen. I 2003 vart Årdal Turlag gjennom medlemskap i DNT Sogn og Fjordane ein del av Den Norske Turistforening (DNT). Årdal Turlag har i dag rundt 500 medlemmer.

Publisert: 05. mai 2023
Artikkel
Bli medlem

Du treng ikkje vere medlem i Årdal Turlag for å vere med på turane og aktivitetane våre, men me håpar likevel flest mogeleg melder seg inn. Medlemspengane er nødvendig for at me også i framtida skal kunne legge til rette for fine turar og aktivitetar i Årdalsfjella.

Les videre

Styret i hovudlaget 2024

Leiar Sonja Svortevik Hestetun

Nesteleiar Helge Rørvik

Kasserar Sølvi Hatlevoll Nundal

Styremedlem Anders Lindborg

Styremedlem Frank Øyre

Styremedlem Inge Seglem

Styremedlem Cecilie Holst

Varamedlem Odd Einar Frosta

Varamedlem Kristin Hestetun

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig i Sogn og Fjordane
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Lokalt medlemsskap