Til Årdal Turlag
Fottur

Turar og aktivitetar

Årdal Turlag har aktivitetar for alle aldersgrupper. Hovudlaget annonserer turane sine her på DNT sine sider. Dei andre gruppene; Barnas Turlag, FTU, Fjellsportgruppa og Gålaget brukar for det meste Facebook-sidene sine til å annonsere aktivitetar. Sjå lenker nederst på sida her viss du vil vere med dei på tur. Ynskjer du å gå på tur på eiga hand, har Årdal Turlag også 40 turpostar med varierande vanskegrad rundt omkring i Årdalsfjella.

Turpostar i Årdal

Støls- og topptrim
Skogsvatnet i Årdal Artikkel
Publisert: 15. juli 2023

Støls- og topptrim

Nærturpostar
Artikkel
Publisert: 17. juli 2023

Nærturpostar

På tur i Årdal

202 turar i fantastisk Årdalsnatur!

Les videre

Følg med på Facebook for å få oppdatert informasjon om turar og aktivitetar i gruppene våre:

Barnas Turlag Årdal arrangerer kjekke turar og aktivitetar for barnefamiliar heile året.

Barnas Turlag Årdal

Følg med på Facebook for å få med deg aktiviteten i Fjellsportsgruppa. Ta elles kontakt på e-post: fjellsport.aardal@dnt.no

DNT Fjellsport Årdal

FTU arbeider for at personar med funksjonsnedsetting skal få gode naturopplevingar, og er den nyaste gruppa i Årdal Turlag. Dei arrangerer kjekke aktivitetar for alle, uavhenging av fysisk form og funksjonsnivå.

FTU Årdal

Årdal Gålag går tur onsdag føremiddag, frå april til november! Turprogrammet vert lagt ut på Sporten i Øvre Årdal. Gålaget har og ei lukka gruppe på Facebook. Viss du er interessert i å vera med denne spreke gjengen på tur bør du melde deg inn i denne gruppa!

Årdal Gålag

Bli frivillig i Sogn og Fjordane